• Zaloguj się
  • Zarejestruj się

Oświadczenie prywatności GOODMORNING BV

GOODMORNING BV znajduje się przy Penningweg 25, 4879 AE, Etten-Leur.
GOODMORNING jest kontrolerem w rozumieniu AVG, a zatem ma kontrolę nad przetwarzaniem danych osobowych i określa cel i środki do przetwarzania. W Oświadczeniu prywatności została określona Polityka Prywatności GOODMORNING.

Powiązane Z GOODMORNING BV:
GOODMORNING SP.ZO.O.
Al. Mickiewicza 5a
77-400 Złotów, Polska
PL7671635189,

PERFECT SOLUTION SP.ZO.O.
Al. Mickiewicza 5a
77-400 Złotów, Polska
PL7671634617

PERFECT AT WORK HOLLAND SRL.
Marasti nr 18 . bl.3 sc.C  parter
SUCEAVA, Rumunia

GOODMORNING UKRAINE
O.Kobylianska 7 office 2
58002 Chenivtsi, Ukraina

Niniejsze Oświadczenie prywatności ma również zastosowanie w przetwarzaniu danych osobowych za pośrednictwem różnych stron internetowych, w tym: www.goodmorning.pl, www.goodmorningro.ro, www.goodmorning.ukraine.com, www.goodmorning.hu.hu i www.goodmorning.nl) poprzez różne firmy GOODMORNING i subdomeny tych stron.

GOODMORNING BV (zwany dalej: GOODMORNING) przywiązuje wielką wagę do ochrony Twojej prywatności i danych (osobistych). Termin dane oznacza dane online i offline uzyskane od interesariuszy, w tym użytkowników strony internetowej, osób poszukujących pracy, pracowników i klientów. Dane te są zatem starannie przetwarzane i zabezpieczane i GOODMORNING jest za to odpowiedzialny. Dzięki naszej polityce prywatności dajemy wgląd w to, jakie informacje zbieramy i przetwarzamy, dlaczego je zbieramy i przetwarzamy, oraz w jaki sposób można je zmodyfikować lub usunąć. W ten sposób można dokładnie zrozumieć, w jaki sposób działamy.

Jeśli dobrowolnie dostarczasz nam informacji, wykorzystujemy je zgodnie z naszą Polityką prywatności. Wszystkie dane uzyskane przez GOODMORNING są traktowane z najwyższą starannością i zabezpieczone, zgodnie z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych (RODO).

Jakie dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy?

GOODMORNING gromadzi i przetwarza tylko te dane osobowe, które są niezbędne do wykonywania swoich usług, takich jak pośrednictwo i przetwarzanie wynagrodzeń.  Dostęp do tych danych jest ograniczony dla pracowników / stron trzecich, dla których dane te są niezbędne do wykonania ich zadań. Ponieważ my, jako agencja pracy tymczasowej, jesteśmy odpowiedzialni za poprawność tych informacji, będziemy okresowo pytać, czy podane informacje są nadal poprawne. Przez dane osobowe rozumiemy następujące dane: wszystkie dane, za pomocą których można zidentyfikować osobę fizyczną. Na przykład: dane dotyczące imienia, nazwiska i adresu zamieszkania, adresy e-mail, numery telefonów, numery personalne, data urodzenia, płeć, narodowość, doświadczenie zawodowe i szkolenia, adresy IP i dane do logowania. Przez wrażliwe dane osobowe rozumiemy dane pokazujące czyjąś rasę lub pochodzenie etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne oraz zdrowie. Zasadniczo nie przetwarzamy tych informacji, chyba że ma zastosowanie wyjątek prawny i jest to bezwzględnie konieczne do przetworzenia. GOODMORNING nie może w żaden sposób ponosić odpowiedzialności za dane, które osoba sama nam przekazuje. Dane są przechowywane na zabezpieczonych serwerach GOODMORNING lub na serwerach strony trzeciej. Nie będziemy łączyć danych osobowych z innymi danymi osobowymi, które posiadamy.

Dlaczego gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe?

Twoje dane osobowe gromadzimy w celu realizacji naszych usług. Nasze usługi obejmują pośrednictwo, zatrudnienie tymczasowe, oddelegowanie, rekrutację i selekcję, rozwój osobisty i zdolność do zatrudnienia, administracja płac i zarządzanie personelem.

Dane osobowe pracowników przetwarzamy z następujących powodów:
– Pośrednictwo w pracy
– Identyfikacja tożsamości
– Przestrzeganie umowy o prace (w tym wynagrodzenie i administracja emerytalna)
– Zatrudnienie (umowa na samochód)
– Zakwaterowanie (umowa najmu)
– Przestrzeganie zobowiązań prawnych ( zarządzenie-ET, nieobecność w pracy)

Dane osobowe klientów przetwarzamy z następujących powodów:
– Aby móc wysyłać oferty i informować o naszych usługach i działaniach. I ostatecznie, aby lepiej dostosować informacje do Twoich życzeń i potrzeb informacyjnych.
– Abyśmy mogli zwrócić się do Ciebie w sprawie ofert komercyjnych, takich jak kampanie promocyjne i newslettery. Aby otrzymywać newslettery, należy się zarejestrować. Wyrejestrować się można w łatwy sposób za pomocą linku w stopce newsletteru.
– Aby móc ocenić Twoją przydatność i dostępność w celu pośrednictwa do pracy przez okres 1 roku lub kilku lat (przez cały rok).
– Abyśmy mogli nawiązać i utrzymywać relacje pośrednictwa w pracownikach/personelu i wykonywać dla nich prace administracyjne.
– Aby zamienić zlecenie w podpisaną umowę między GOODMORNING a zleceniodawcą / klientem, oraz utrzymać i wykonać tę umowę.
– Do celów zarządzania, ze względów bezpieczeństwa oraz przeprowadzania audytów i kontroli kont.
– Aby uzyskać certyfikaty.
– Abyśmy mogli przestrzegać praw i przepisów, kiedy zawarliśmy z Tobą relację pośrednictwa w pracownikach/personelu.

Jak obchodzimy się danymi osobowymi uzyskanymi od klientów za pośrednictwem strony internetowej?

GOODMORNING gromadzi i wykorzystuje Twoje dane osobowe w celu świadczenia żądanych usług . Jeśli wniesiesz o podanie informacji lub oferty za pośrednictwem formularza kontaktowego, poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail i ewentualnie kilku dodatkowych informacji. Twoich danych używamy wyłącznie do przetwarzania Twojego wniosku. Gdy wyślesz do nas zapytanie, e-mail lub inne wiadomości, możliwe, że będziemy je przechowywać.

Prowadzimy ewidencję, która mówi coś o korzystaniu z naszej strony internetowej, na przykład o liczbie odwiedzających w danym okresie, z jakich krajów pochodzą nasi odwiedzający i które strony są wyświetlane najczęściej. Rejestrujemy twój adres IP i nazwę domeny. Aby dostosować urządzenia i funkcje do aparatury użytkownika, śledzimy również rodzaj przeglądarki, przez jaką uzyskujesz dostęp do naszej witryny. Uzyskane informacje stanowią własność GOODMORNING. Informacje są wykorzystywane do ulepszania naszych usług i ewentualnie naszych działań marketingowych. Informacje uzyskane za pośrednictwem strony internetowej w żadnym wypadku nie będą wynajmowane ani sprzedawane stronom trzecim. Gromadzimy również dane, gdy są one umieszczane przez Ciebie lub innych w publicznych środkach, takich jak media społecznościowe, i z których wynika, że jesteś zainteresowany naszymi usługami. W tej sytuacji skontaktujemy się z Tobą zgodnie z naszymi warunkami i należytym przestrzeganiem naszego Oświadczenia Prywatności. W przypadku gdy nie jesteś zainteresowany, możemy Twoje dane osobowe przetworzyć tak byś nie otrzymywał od nas już żadnych informacji/ofert.

Jak obchodzimy się danymi osobowymi uzyskanymi od pracowników tymczasowych za pośrednictwem strony internetowej?

Jeśli zarejestrujesz się jako pracownik tymczasowy za pośrednictwem jednej z naszych stron internetowych i wyrażasz zgodę na pośrednictwo, GOODMORNING skontaktuje się z Tobą w celu skompletowania Twojej teczki. Jeśli jesteś zatrudniony jako pracownik tymczasowy dla GOODMORNING, otrzymasz nazwę użytkownika i hasło za pośrednictwem poczty e-mail. Dzięki tej nazwie użytkownika i hasłu możesz zalogować się do aplikacji GOODMORNING i portalu GOODMORNING. Do portalu GOODMORNING możesz się zalogować za pośrednictwem naszej strony internetowej, a aplikację można pobrać z naszej strony internetowej. Po pierwszym zalogowaniu zostaniesz poproszony o zmianę hasła. W portalu możesz przeglądać tylko swoje dane, ponieważ masz tylko uprawnienia do odczytu. Jeśli chcesz zmienić swoje dane w portalu, możesz to zrobić poprzez GOODMORNING. Możesz do nas zadzwonić lub wysłać e-mail, aby zmienić dane. W aplikacji możesz zmienić swoje dane samodzielnie. Aplikacji możesz także użyć do elektronicznego podpisywania osobistych dokumentów.

GOODMORNING gromadzi i wykorzystuje Twoje dane osobowe w celu obsługi strony internetowej GOODMORNING oraz w celu pośredniczenia miedzy Tobą, jako pracownikiem tymczasowym a naszymi klientami/zleceniodawcami . Jeśli zwrócisz się do nas  za pośrednictwem formularza kontaktowego, poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail i ewentualnie kilku dodatkowych informacji. Twoich danych używamy wyłącznie do przetwarzania Twojego wniosku. Gdy wyślesz do nas zapytanie, e-mail lub inne wiadomości, możliwe, że będziemy je przechowywać.

Prowadzimy ewidencję, która mówi coś o korzystaniu z naszej strony internetowej, na przykład o liczbie odwiedzających w danym okresie, z jakich krajów pochodzą nasi odwiedzający i które strony są wyświetlane najczęściej. Rejestrujemy twój adres IP i nazwę domeny. Aby dostosować urządzenia i funkcje do aparatury użytkownika, śledzimy również rodzaj przeglądarki, przez jaką uzyskujesz dostęp do naszej witryny. Uzyskane informacje stanowią własność GOODMORNING. Informacje są wykorzystywane do ulepszania naszych usług i ewentualnie naszych działań marketingowych. Informacje uzyskane za pośrednictwem strony internetowej w żadnym wypadku nie będą wynajmowane ani sprzedawane stronom trzecim. Gromadzimy również dane, gdy są one umieszczane przez Ciebie lub innych w publicznych środkach, takich jak media społecznościowe, i z których wynika, że jesteś zainteresowany naszymi usługami. W tej sytuacji skontaktujemy się z Tobą zgodnie z naszymi warunkami i należytym przestrzeganiem naszej Polityki prywatności. W przypadku gdy nie jesteś zainteresowany, możemy Twoje dane osobowe przetworzyć tak byś nie otrzymywał od nas już żadnych informacji/ofert.

Korzystanie z plików cookie

GOODMORNING, podczas oferowania swoich usług wykorzystuje pliki cookie. Plik cookie to mały plik wysyłany ze stronami z naszej witryny i przechowywany przez przeglądarkę na twardym dysku komputera. Używamy pliki cookie, aby zapamiętać Twoje ustawienia i preferencje. Pliki te można wyłączyć za pomocą przeglądarki. Zrobienie tego różni się w zależności od przeglądarki, skorzystaj z funkcji pomocy przeglądarki. Można także ustawić dla każdej przeglądarki, całkowity brak otrzymywania plików cookie, co ograniczy komfort korzystania z witryny.

Pliki cookie są również umieszczane za pośrednictwem naszej witryny internetowej, za pośrednictwem usługi Analytics firmy Google. Korzystamy z Google Analytics, aby śledzić i otrzymywać raporty o tym, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny. Google może przekazywać te informacje stronom trzecim, jeśli jest do tego prawnie zobowiązany lub w przypadku, gdy strony trzecie przetwarzają dane w imieniu Google. My na to nie mamy żadnego wpływu. Prywatność odwiedzających naszą stronę jest szanowana przez wszystkich naszych pracowników. Informacje i dane osobowe są traktowane poufnie, również przez osoby trzecie, które są odpowiedzialne za bezpieczeństwo przechowywania danych i nie są wykorzystywane do innych celów niż wymienione.

Newsletter GOODMORNING

Ponadto wysyłamy newsletter, za pomocą którego chcemy informować zainteresowane strony o naszych usługach i związanych z nimi sprawach. Twój adres e-mail zostanie dodany do listy abonentów tylko za twoją wyraźną zgodą. Każdy newsletter zawiera link, za pomocą którego można się wymeldować. Plik adresowy newsletteru nie jest udostępniany stronom trzecim. W newsletterze odwołujemy się do naszego oświadczenia prywatności.

Bezpieczeństwo danych osobowych

GOODMORNING zapewnia odpowiednie organizacyjne, techniczne i fizyczne bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. GOODMORNING przechowuje dane osobowe, które przekazujesz na serwery komputerowe, bezpiecznie w kontrolowanym, bezpiecznym środowisku, , chroni przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. W zakresie, w jakim dane dostarczane są do przetwarzających te dane, którzy świadczą usługi lub wykonują zlecenia w imieniu GOODMORNING, GOODMORNING uzgodnił, że optymalnie chroni dane osobowe.

Udostępnianie danych osobowych / Przekazywanie danych stronom trzecim

GOODMORNING zawsze będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniej ochrony przekazywanych danych osobowych. GOODMORNING nie sprzedaje, nie wypożycza ani nie dzierżawi list klientów stronom trzecim. GOODMORNING nigdy nie ujawni Twoich danych osobowych bez powiadomienia, z wyjątkiem przypadków, gdy jest to prawnie wymagane lub w dobrej wierze, że takie działanie jest konieczne:

– aby spełnić żądanie prawne lub proces prawny:
– w celu ochrony i obrony praw lub własności GOODMORNING;
– działać w szczególnych okolicznościach w celu ochrony bezpieczeństwa osobistego użytkowników GOODMORNING lub społeczeństwa.

GOODMORNING ma jako administrator przetwarzania zawarte umowy ze wszystkimi stronami trzecimi, które przetwarzają dane osobowe GOODMORNING, w celu zapewnienia odpowiedniego przetwarzania danych osobowych.

Okresy przechowywania danych osobowych

GOODMORNING nie przechowuje danych osobowych dłużej niż to konieczne i przechowuje dane tylko w celu realizacji celów, dla których dane są gromadzone. Okresy przechowywania stosowane przez GOODMORNING zależą od obowiązujących ustawowych okresów przechowywania. Z wyjątkiem tych danych, które musimy przechowywać dłużej, ponieważ zobowiązuje nas do tego prawo. Niniejszym rozróżniamy zarejestrowanego pracownika tymczasowego, pracującego pracownika tymczasowego i pracownika tymczasowego, który już nie pracuje.

Okres przechowywania danych zarejestrowanego pracownika tymczasowego

Zarejestrowany pracownik tymczasowy oznacza osobę, która zarejestrowała się jako pracownik tymczasowy, ale która nie była jeszcze zatrudniona w GOODMORNING. Dopóki zarejestrowany pracownik tymczasowy chce być zapośredniczony do pracy przez GOODMORNING, możemy zachować odpowiednie dane. Możemy zachować kopię dokumentu tożsamości kandydata tak długo, jak to konieczne, maksymalnie cztery tygodnie. Dane mogą być przechowywane dłużej, jeśli to konieczne i uzasadnione. W przypadku określonej skargi lub roszczenia, GOODMORNING może przechowywać odpowiednie dane, o ile jest to konieczne do rozstrzygnięcia tej skargi lub roszczenia lub do czasu przedawnienia.

Okres przechowywania danych pracownika tymczasowego

Przez pracownika tymczasowego rozumiemy osobę, która pracuje dla GOODMORNING i z którym GOODMORNING zawarł umowę o pracę. Dopóki pracownik tymczasowy pracuje dla GOODMORNING, GOODMORNING może przechowywać dane osobowe. Dla wrażliwych danych osobowych, takich jak dane zdrowotne i chorobowe obowiązują inne reguły. Reguły te można znaleźć na stronie ABU www.abu.nl.

Okres przechowywania danych pracownika tymczasowego, który już nie pracuje

Dane osobowe pracownika tymczasowego, który wcześniej pracował dla GOODMORNING, muszą w zasadzie zostać usunięte nie później niż dwa lata po dniu, w którym pracownik tymczasowy jeszcze pracował dla GOODMORNING. Pewne dane muszą być przechowywane przez GOODMORNING dłużej, jeśli istnieje ustawowy minimalny okres przechowywania. Pomyśl o danych dla organów podatkowych.

Okres przechowywania danych osobowych relacji biznesowych

GOODMORNING przechowuje dane kontaktowe pracowników zleceniodawców, sprzedawców i innych organizacji, z którymi GOODMORNING utrzymuje relacje biznesowe. Przetwarzamy te dane w celu wysłania ofert i dostarczenia informacji o naszych usługach oraz w celu utrzymania relacji biznesowych oraz zawarcia i utrzymania umowy o zlecenie. Dotyczy to danych osobowych, takich jak nazwiska, dane kontaktowe i funkcje osób kontaktowych. GOODMORNING może przekazywać te dane do celów pośrednictwa. Dane te można również przekazać innym partnerom biznesowym i przetwarzającym dane, którzy świadczą usługi w imieniu GOODMORNING. Lub gdy GOODMORNING jest zobowiązany nakazem sądowym do przekazania tych danych.

Twoje prawa

Masz prawo w każdej chwili zażądać i, jeśli chcesz, zmienić lub (pozwolić) usunąć dane, które posiadamy od Ciebie. Możesz w tym celu wysłać wiadomość e-mail do info@goodmorning.eu. Aby upewnić się, że Ty przesłałeś wniosek, prosimy o przesłanie kopii dokumentu tożsamości. Na tej kopii prosimy o zamalowanie na czarno MRZ (strefa czytelna maszynowo, pasek z numerami na dole paszportu), numer paszportu i numer NIP obywatela (BSN).

Ma w celu ochrony Twojej prywatności. GOODMORNING odpowie tak szybko, jak to możliwe, ale w każdym przypadku w ciągu trzydziestu dni roboczych.

Zmiana naszego Oświadczenie Prywatności

To oświadczenie prywatności może się zmienić. GOODMORNING będzie regularnie aktualizował niniejsze oświadczenie prywatności w celu odzwierciedlenia opinii firmy i klientów. GOODMORNING zachęca do okresowego przeglądu polityki prywatności, aby śledzić, w jaki sposób GOODMORNING chroni Twoją prywatność oraz Twoje dane osobowe.

Kontakt

GOODMORNING chętnie otrzyma Twoją opinię na temat tego Oświadczenia Prywatności. Jeśli uważasz, że GOODMORNING nie przestrzega tych zasad, skontaktuj się z GOODMORNING pod adresem info@goodmorning.eu.

Mogą Państwo zmienić swoje ustawienia cookie korzystając z menu opcji internetowych w swojej przeglądarce.
Zachowujemy sobie prawo do zmiany niniejszego Oświadczenia o ochronie prywatności i wykorzystaniu plików cookie. Na tej stronie znajduje się także jego aktualna wersja.
Niniejsza polityka została zmieniona po raz ostatni w dniu maj 2018 r.